Program VI Konferencji Six Sigma

Godzina

Wydarzenie

8:00-8:45 Rejestracja
8:45–9:15 Otwarcie konferencji
9:15-10:00

Jak zawalać projekt, za projektem i przekuwać porażkę w sukces.

Izabela Smolna, Dyrektor HR, ASCO Numatics
Dariusz Gębarowski, Dyrektor Zarządzający, ASCO Numatics
10:00–10:45

Lean na usługach Sigmy czyli jak zarabiać na doskonaleniu procesów.

Jarosław Siarkiewicz, Sebastian Oleksy Akademia Białego Kruka
10:45–11:15 Przerwa kawowa

11:15–12:00

Wdrażanie metodologii Six Sigma w firmie telekomunikacyjnej jako element strategii Grupy Kapitałowej

Grzegorz Cyranowski, Zastępca Dyrektora Deptamentu, Kierownik ds. Doskonalenia procesów

Polska Telefonia Cyfrowa

Planowanie eksperymentu (DoE) – praktyczne zastosowanie na przykładzie projektu Six Sigma

Wojciech Flach, Koordynator World Class Manufacturing

Delfo Polska

Uwarunkowania skutecznego stosowania Design for Lean Six Sigma w produkcji i w usługach

Józef Bielecki

Warszawski Instytut Bankowości
12:00–12:45

DHL – ewolucja podejścia do rozwiązywania problemów z wykorzystaniem doświadczeń Six Sigma

Wojciech Znamierowski, Kierownik Programu First Choice

DHL Express

Pierwsze projekty – Six Sigma

Mariusz Góral, Kierownik Działu Informatycznego, Systemu i Raportowania, Centrum Zarządzania Kadrami

Agnieszka Wiszniowska – Świder, Kierownik Wydziału Sprzedaży Usług Detalicznych Centrum Poczty

Ryszard Łyczko, Kierownik Wydziału Zamiejscowego Centrum Rachunkowości

Poczta Polska

Zarządzanie udziałowcami programu optymalizacji procesów na przykładzie banku detalicznego

Marcin Żmigrodzki, Dyrektor Departamentu Zarządzania Projektami i Procesami

Euro Bank
12:45–13:30

Operational Excellence Program w Diehl Controls Polska – poprawa jakości procesu lutowania z wykorzystaniem Six Sigma

Łukasz Zborowski, Program Manager, Coordination Operational Excellence

DIEHL Controls

Human Resource Services – droga do operacyjnej doskonałości

Jakub Konewka, Wroclaw Center Regional Quality Coordinator, HP GBS EMEA

Hewlett-Packard

Lean Six Sigma w ING Banku Śląskim

Ireneusz Stana, Dyrektor Departamentu, Departament Procesów i Zarządzania Jakością

ING Bank Śląski
13:30–14:30 Przerwa obiadowa
14:30–15:30

DMAIC w produkcji i usługach – podobieństwa i różnice

Dominik Laska, Six Sigma Black Belt, Senior Reliability Engineer
Wojciech Kozioł, Confirmed Project Manager, Six Sigma Black Belt

WABCO

Wybór i zarządzanie projektami na przykładzie Shell Shared Service Centre Poland

Bartłomiej Pabiasz, Continuous Improvement Manager, Six Sigma Master Black Belt

Shell Shared Service Centre Poland

 

 

-

15:30–16:00

Rozwój modelu zarządzania procesem produkcji w zetknięciu z kulturą pracy typową dla rynków wschodzących (na przykładzie fabryk GM w Uzbekistanie i Rosji)

Andrzej Marcinek, Managinig Director

Gedia Assembly

Continuous Improvement w obszarze Outsourcingu Usług Biznesowych w IBM

Tomasz Magda, EMEA Continuous Improvement Leader, Six Sigma Black Belt

IBM Business Process Delivery

 

 

-

16:00–16:30 Przerwa kawowa
16:30–17:30 Przerwa kawowa
17:30–18:00 Podsumowanie i zamknięcie konferencji

 

 

Galeria zdjęć

[nggallery id=6]

 

Jak możemy Ci pomóc?

Jeśli masz pytania dotyczące naszej oferty lub terminów najbliższych szkoleń - napisz do nas lub zadzwoń!

Kierownik Biura i Organizacji Szkoleń:

Dorota Leśniak
email: dorota.lesniak (at) abk.pl
Tel./fax: (71) 344 01 15
Tel. kom: 603 544 553

Kierownik Działu Obsługi Klienta:

Dorota Wróbel
email: dorota.wrobel (at) abk.pl
Tel. kom: 885 060 834