Dorota Wróbel

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Liczby, dane, fakty

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Posiada ponad 6 lat doświadczenia w pracy z klientem:

  • praca w centrali wrocławskiego banku – kontakt z Klientem wewnętrznym (3 lata)
  • 8-miesięczna zmiana klimatu: asystentka zarządu firmy zajmującej się konstrukcją i dostarczaniem urządzeń służących optymalizacji produkcji rolniczej
  • kolejna branża: nieruchomości, około 6 miesięcy – całkiem nowe doświadczenie, jednak nadal w pracy nieodłącznym elementem był kontakt z Klientem

Od 2013 roku jest częścią zespołu Akademii Białego Kruka, odpowiedzialna za kontakt
z Klientami w obszarze doradztwa, konsultacji, sprzedaży szkoleń.

Ponadto...

Dzwoniąc do Klienta w sprawie szkolenia, chętnie poda również przepis na danie z makaronu lub sałatkę. Jak nie idzie to biegnie, zdrowo się odżywia, a na jej biurku zawsze znajdzie się idealnie obraną i pokrojoną marchewkę. Ale… jest też właścicielem jedynej w Akademii tajnej szuflady ze słodyczami, a największa radość wywołują u niej owocowe mentosy!

Napisz do Doroty: dorota.wrobel@abk.pl

« Wróć