5S dla procesów usługowych oraz transakyjnych!

5S to narzędzie do tworzenia i utrzymywania wysokiej jakości stanowiska i otoczenia pracy. Nazwa wywodzi się od pięciu japońskich słów określających poszczególne etapy postępowania.

kreska oddzielająca


Cel

Cel szkolenia

Przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu wdrażania i stosowania 5S w obszarach biurowych, procesach usługowych oraz transakcyjnych. Uczestnicy uświadomieni zostaną jaką rolę odgrywa jakość stanowiska pracy i w jaki sposób można ją skutecznie i trwale podnosić.

Grupa

Dla kogo?

Adresatami szkolenia są pracownicy wszystkich poziomów zarządzania, pracujący w przestrzeni biurowej.

Czego możesz się spodziewać?

Jak pracujemy?

Jesteśmy przekonani, że najlepsze wyniki osiąga się poprzez przekazanie wiadomości na podstawie praktyki w formie dobrej zabawy.
Utrzymujemy przyjazną, ale jednocześnie skupioną atmosferę.

kreska oddzielająca


 

Zakres szkolenia

zakres

  1. Wprowadzenie do 5S.
  2. Jak radzić sobie z oporem?
  3. Wprowadzenie do case study na przykładzie firmy usługowej.
    1. Case study:
      Krok 1 – Selekcja, czyli “oddzielenie ziarna od plew”. Kampania czerwonych etykiet i postępowanie ze zbędnymi rzeczami.
      Krok 2 – Systematyka, czyli “miejsce na wszystko i wszystko na miejscu”. Organizacja miejsca pracy, tablice cieni, sterowanie wizualne.
      Krok 3 – Sprzątanie, czyli jak zrobić i trzymać czystość.
      Krok 4 – Standaryzacja, czyli jak stosować 5S.
      Krok 5 – Samodyscyplina, czyli jak sprawić żeby działało.

  4. Korzyści wynikające z zastosowania 5S.
  5. Przykłady zastosowania 5S w innych procesach usługowych.


Jak możemy Ci pomóc?

Jeśli masz pytania dotyczące naszej oferty lub terminów najbliższych szkoleń - napisz do nas lub zadzwoń!

Kierownik Biura i Organizacji Szkoleń:

Dorota Leśniak
email: dorota.lesniak (at) abk.pl
Tel./fax: (71) 344 01 15
Tel. kom: 603 544 553

Kierownik Działu Obsługi Klienta:

Dorota Wróbel
email: dorota.wrobel (at) abk.pl
Tel. kom: 885 060 834