Szkolenie TWI IP (Instruowanie Pracowników) jest częścią 3-dniowego cyklu szkoleniowego.

Pozostałe szkolenia TWI dostępne w ofercie ABK:
TWI RP - Relacje z pracownikami
TWI MP - Doskonalenie metod pracy

kreska oddzielająca


Taka sytuacja

Czy znajoma jest Ci taka sytuacja?

Nasi pracownicy pomimo czasu poświęcanego na szkolenie popełniają wciąż te same błędy podczas produkcji. Dodatkowo papierowe instrukcje, które mają pomagać podczas szkoleń, tylko przeszkadzają… I choć wiemy, że czas na zmiany – nie wiemy jak się za nie zabrać. Każdy z przełożonych ma własny sposób szkolenia pracownika i trudno powiedzieć, który jest najlepszy…

Taka sytuacja

A może znane Ci są takie pytania? 

  • Czy istnieje sprawdzony sposób instruowania pracowników?
  • Jak powiedzieć o tym, co najważniejsze i nie pogubić się w szczegółach?
  • Jak w firmie wprowadzić standard instruowania pracowników?
  • Co zrobić, żeby instruowanie było przyjemne dla obu stron?
  • Jak upewnić się, że pracownik wszystko zrozumiał i potrafi bezbłędnie wykonać swoją pracę?

kreska oddzielająca


Cel

Cel szkolenia

Poznasz różne metody instruowania pracowników – również te, których warto unikać.

Dowiesz się, jaki jest najlepszy sposób przekazywania konkretnych umiejętności pracownikowi, czyli jak szkolić w miejscu pracy.

Doświadczysz zarówno roli instruktora jak i osoby instruowanej, rozwijając te kompetencje, na których szczególnie Ci zależy.

Grupa

Dla kogo?

Jeśli jesteś odpowiedzialny za osoby, które szkolą pracowników na stanowiskach pracy lub zajmujesz się prowadzeniem instruktaży stanowiskowych i zależy Ci na tym, aby wykonywać swoją pracę efektywnie – to szkolenie jest dla Ciebie!>

 

Czego możesz się spodziewać?

Jak pracujemy?

Nie przekazujemy tylko wiedzy — rozwijamy umiejętności, budujemy pierwsze doświadczenia, zmieniamy postawy i zachowania.

Podajemy wiele praktycznych przykładów. Tych dobrych, i tych złych również. Wszystko w oparciu o wieloletnie doświadczenie.

kreska oddzielająca


 

Zakres szkolenia

zakres

1. Kim jest przełożony i jakie są jego kompetencje?

  • Za co odpowiada przełożony i na co ma wpływ?
  • Jakie wiążą się z tym problemy?
  • Jakie kompetencje mogą pomóc w ich rozwiązywaniu?

2. Ćwiczenia:

  • Nieskuteczne metody instruowania – jak uczyć żeby ponieść porażkę?
  • Metodyka czterech kroków w instruowaniu pracowników – prosty przepis na efektywne szkolenie.

 

zakres

3. Trochę o dokumentach, czyli Arkusz Podziału Pracy – przygotowanie i możliwości wykorzystania.

4. Jak dobrze przygotować się do szkolenia?

5. Warsztaty: przygotowanie pełnej prezentacji według poznanych zasad.

6. Sesja podsumowująca: O co warto zadbać, a czego unikać podczas prowadzenia instruktażu?


Jak możemy Ci pomóc?

Jeśli masz pytania dotyczące naszej oferty lub terminów najbliższych szkoleń - napisz do nas lub zadzwoń!

Kierownik Biura i Organizacji Szkoleń:

Dorota Leśniak
email: dorota.lesniak (at) abk.pl
Tel./fax: (71) 344 01 15
Tel. kom: 603 544 553

Kierownik Działu Obsługi Klienta:

Dorota Wróbel
email: dorota.wrobel (at) abk.pl
Tel. kom: 885 060 834