fbpx

Szkolenie TWI RP (Relacje z Pracownikami) jest częścią 3-dniowego cyklu szkoleniowego.
Pozostałe szkolenia TWI dostępne w ofercie ABK:
TWI IP - Instruowanie pracowników
TWI MP - Doskonalenie metod pracy

kreska oddzielająca


Taka sytuacja

Czy znajoma jest Ci taka sytuacja?

Niezbyt przyjemna atmosfera od jakiegoś czasu wyraźnie wpływa na wyniki pracy naszej sekcji. Jedna z naszych koleżanek, dotychczas świetna pracownica, coraz częściej spóźnia się i popełnia błędy. Jej zły nastrój i podenerwowanie wpływają na morale zespołu i nie dość, że nikt nie wie dlaczego tak się dzieje, to zupełnie nie wiadomo jak to zmienić… Jeśli złe wyniki utrzymają się, to grozi nam cofnięcie ostatniej premii.

Taka sytuacja

A może znane Ci są takie pytania? 

  • Jak atmosfera w pracy wpływa na to jak pracujemy?
  • Czy motywowanie jest jedynym narzędziem wpływu na pracowników?
  • Co zrobić, kiedy zauważamy, że pracownik ma problem, który źle wpływa na proces pracy?
  • Czy istnieje jakiś sprawdzony sposób na rozwiązanie „ludzkich” problemów w pracy?

kreska oddzielająca


Cel

Cel szkolenia

Poznasz prostą i skuteczną metodę postępowania z „ludzkimi” problemami w pracy.

Dowiesz się, jak dzięki Metodzie Czterech Kroków rozwiązują problemy inni i jaki ma to wpływ na procesy.

Doświadczysz zupełnie nowego podejścia opartego z jednej strony na faktach, z drugiej – na zrozumieniu i szacunku dla drugiej osoby..

Grupa

Dla kogo?

Jeśli jesteś osobą, która kieruje pracownikami i odpowiada za efekty pracy – to szkolenie jest dla Ciebie!

 

Czego możesz się spodziewać?

Jak pracujemy?

Nie przekazujemy tylko wiedzy — rozwijamy umiejętności, budujemy pierwsze doświadczenia, zmieniamy postawy i zachowania.

Podajemy wiele praktycznych przykładów. Tych dobrych, i tych złych również. Wszystko w oparciu o wieloletnie doświadczenie.

kreska oddzielająca


 

Zakres szkolenia

zakres

1. Jakie są typowe problemy z pracownikami i co jest ich źródłem?

2. Zasada indywidualnego traktowania. Role i zadania przełożonego – jak je poznać? Jak się przygotować do ich pełnienia? O czym pamiętać, a czego unikać podczas pełnienia funkcji przełożonego?

3. Dobre relacje z pracownikami: jak je budować i kształtować?

zakres

4. Metoda Czterech Kroków w rozwiązywaniu problemów z pracownikami.

5. Zajęcia warsztatowe – studia przypadków.

6. Metody zapobiegania problemom w relacjach pracowniczych.

7. Sesja podsumowująca warsztaty.


Jak możemy Ci pomóc?

Jeśli masz pytania dotyczące naszej oferty lub terminów najbliższych szkoleń - napisz do nas lub zadzwoń!

Kierownik Działu Obsługi Klienta:

Dorota Wróbel
email: dorota.wrobel (at) abk.pl
Tel. kom: 885 060 834

Kierownik Biura i Organizacji Szkoleń:

Dorota Leśniak
email: dorota.lesniak (at) abk.pl
Tel./fax: (71) 344 01 15
Tel. kom: 603 544 553