8.30 - 9.30 |
Rejestracja uczestników
|
9.30 - 9.45 |
Otwarcie konferencji
KamiL Torczewski
Prezes Zarządu | Akademia Białego Kruka
|
9.45 - 10.30 |
Od specjalisty do menedżera - studium przypadku. Czyli o tym, jak wspierać rozwój osobisty w programach doskonalenia
Przez wszystkie lata kariery zawodowej, w różnych firmach, pracy na różnych stanowiskach z całą masą wspaniałych ludzi mogłem doświadczać zarówno wielu sukcesów i wielu… możliwości do doskonalenia. Leszek podzieli się wybranymi spostrzeżeniami zbudowanymi na podstawie własnych doświadczeń na przestrzeni lat i różną perspektywą tego samego człowieka na różnych etapach rozwoju osobistego i dojrzałości.
Leszek Kaczmarek
Plant Manager | CNH
|
10.30 - 11.15 |
Za sterami projektów - kobiece talenty w zarządzaniu
Podczas wystąpienia zajmiemy się wyjątkowymi atutami kobiecych liderów projektów w przemyśle, ale także tym, jak te cechy przekładają się na sukcesy w zarządzaniu projektami. Poznamy nie tylko siłę empatii, zdolność do skutecznego budowania zespołów i wyjątkową umiejętność rozwiązywania problemów, ale także to, jak te kompetencje prowadzą do innowacyjności, wzrostu efektywności oraz osiągnięcia celów projektowych.
Joanna Matusiak
Deburring Manager | RONAL GROUP
|
11.15 - 11.45 |
Przerwa kawowa
|
11.45 - 12.30 |
PMO - siła napędzająca zmiany w organizacji
Zarządzanie projektami, oparte na strukturze Project Management Office (PMO), jest niezbędnym narzędziem w branży usługowej. W przypadku branży produkcyjnej PMO często pozostaje jedynie w sferze oczekiwań. Skupienie wokół celu jakim jest krótkoterminowe osiągnięcie oczekiwanej efektywności czy jakości powoduje, że rozwój zarządzania projektowego jest w organizacjach produkcyjnych oceniany jako marnowanie czasu, które naturalnie na poziomie operacyjnym eliminujemy. W ramach doktryny What gets measured gets done jeśli mierzymy sukcesy i porażki projektów, mogą stać się one najbardziej istotnym ogniwem zmian organizacji.
Adam Lisek
Operational Excelence Manager | Yawal
|
12.30 - 13.45 |
Przerwa obiadowa
|
|
Nowe prędkości
|
Nowe pokolenia
|
Nowe technologie
|
13.45 - 14.15 |
Podejście do Rozwiązywania Problemów w fabrykach Sprzętów Gospodarstwa Domowego jako kluczowy element doskonalenia organizacji
W BSH staramy się wychodzić naprzeciw problemom. Budujemy kulturę otwartości na problemy na każdym poziomie organizacji oraz regularnie powołujemy projekty w ramach Continuous Improvment Process. Zdajemy sobie sprawę, że problemy to trudny „przeciwnik” i do walki z nim potrzeba odpowiedniego „sprzętu” – odpowiedniej metod rozwiązywania problemów. I o tym chcemy Wam opowiedzieć.
Paweł Szymański | Ekspert ds. Doskonałości Procesowej
Iwona Ostrowska–Lentas | Senior Ekspert ds. Rozwiązywania Problemów
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
|
Gen Z na rynku pracy, a co na to Six Sigma? Dlaczego osoby z pokolenia Z-etek mają naturalne zdolności do prowadzenia projektów LSS w środowisku usługowym?
Podczas prezentacji, skupię się na obronie dlaczego osoby, które właśnie wchodzą na rynek pracy, tzn. urodzone miedzy 1997-2012 mają naturalne zdolności do prowadzenia projektów LSS DMAIC i dlaczego warto inwestować w ich rozwój z perspektywy osoby która skończyła 3 projekty (2 Green Belt i 1 Black Belt) w Global Business Services i jest mentorem dla innych.
Anna Maria Woronowicz
ERP Project Lead | Pandora
|
Algorytmy w Rozwiązywaniu Problemów z Wykorzystaniem Chat GPT
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, czy sztuczna inteligencja może zastąpić Twojego Black Belta? Czy algorytmy mogą pomóc Ci w kontrolowaniu chaosu biznesowego? W trakcie prezentacji będziemy rozprawiać się z problemami tak, jakbyśmy byli mistrzami kung-fu - tylko że zamiast wysokich kopnięć będziemy używać głębokiego uczenia maszynowego. Sprawdź, jak sztuczna inteligencja staje się Twoim nowym sprzymierzeńcem w walce z codziennymi problemami biznesowymi!
Marek Ciborowski
Główny Specjalista ds. Analiz Biznesowych | Krajowa Grupa Spożywcza
|
14.15 - 14.20 |
Przerwa
|
14.20 - 14.50 |
Lean, fajne, ale u nas się nie da!
Ile razy to słyszeliście? Ile razy sami tak reagowaliście? Podczas wystąpienia dowiecie się, że jednak można przeprowadzić transfer bardzo starych procesów produkcyjnych i wdrożyć narzędzia Lean. Przedstawimy Wam jak diagnozowaliśmy problemy, powiemy jakie pułapki na nas czekały i jak niektórych udało się uniknąć a inne przezwyciężyć.
Magdalena Szymańska | Szef produkcji
Wiktor Baran | Szef działu inżynieryjnego
Oetiker Polska
|
Siła standaryzacji w aktualnym świecie różnych pokoleń
Jak jest: czyli jak w zaletach i wadach widzą standard poszczególne pokolenia. Czy na frazę „na produkcji pracujemy bazując na standardach” odpycha potencjalnego pracownika czy przyciąga jego uwagę (omówienie kilku przykładów z życia produkcji).
Artur Placek
Senior Lean Manufacturing | Meyn Food Processing Technology
|
Szewc chodzi w butach, czyli jak się optymalizują FiNTECHY
Optymalizacje w firmach produkcyjnych czy usługowych są czymś naturalnym, ale czy dla FiNTECHÓW też jest to takie oczywiste? Czy projekty optymalizacyjne w FiNTECHACH realizuje się tak samo jak w innych branżach? Co jest wyzwaniem w optymalizacjach FiNTECHÓW, a co przychodzi z łatwością?
Ewa Muciek | COO, Global Transformation Manager
Wojciech Niżankowski | Change Consultant
Capgemini Polska
|
14.50 - 14.55 |
Przerwa
|
14.55 - 15.25 |
F1 PIT STOP w Utrzymaniu Ruchu – ale że jak?
Kiedy strata 1,5% na awaryjności maszyn staje się jednym z głównych problemów, analizujesz dane i dochodzisz do wniosku, że liczby na których pracujesz nie są wystarczająco dobre, aby wyciągać poprawne wnioski. Zaraz potem szybko przychodzi potrzeba zmiany – niezbędny krok, aby usprawnić stan obecny. I tutaj ratunkiem jest CMMS (Computerised Maintenance Management System), narzędzie, którego pozytywy zaskakują nas regularnie podczas omawiania zawartych w nim danych i wyciągania wspólnych wniosków.
Michał Domagała
Operation Manager | Essity
|
Wsparcie na starcie - TWI w Kompani Piwowarskiej - od onboardingu do rozwijania zespołów
Chcieliśmy zaprezentować jak w dziale Łańcucha Dostaw Kompani Piwowarskiej poprzez ustandaryzowany proces przy pomocy dedykowanych aplikacji podchodzimy zarówno do wdrażania nowych pracowników, czyli onboarding od pierwszych dni pracy aż do statusu samodzielnego pracownika, jak i do rozwijania zespołu poprzez matryce umiejętności.
Paweł Rech
Kierownik ds. optymalizacji procesów | Kompania Piwowarska
|
Potęga Feedbacku. Budowanie kultury ciągłego doskonalenia - jak to robi eSky
Aby lepiej zrozumieć klientów należy obsługiwać ich mądrzej. Feedback od agentów obsługi klienta jest niezwykle cenny dla doskonalenia procesów w organizacji. Jego systematyczne zbieranie, analiza i implementacja sugerowanych zmian przyczyniają się do poprawy doświadczeń klienta, zwiększenia efektywności operacyjnej oraz budowania pozytywnej kultury organizacji opartej na współpracy w ciągłym doskonaleniu.
Hanna Jaszke
Process Improvement Director | eSky.pl
|
15.25 - 15.30 |
Przerwa
|
15.30 - 16.00 |
Panel dyskusyjny
|
16.00 |
Losowanie nagród i podsumowanie Konferencji
|