22-23 października*, Wrocław

16. Konferencja
Lean | Six Sigma

Ze względu na sytuację w kraju i na świecie termin konferencji został zmieniony.*

 

Już po raz 16. mamy ogromną przyjemność zaprosić Was na 2-dniową Konferencję Lean | Six Sigma do Wrocławia!

 

Jest to jedno z największych wydarzeń tego typu w Polsce. Konferencja ABK przyciąga osoby ze świata biznesu, miłośników filozofii Lean i Six Sigmy, którzy chcą zdobyć wiedzę, podejrzeć dobre praktyki oraz wymienić się doświadczeniami.

 

Uwaga! 50% przychodu z pierwszego dnia konferencji przekazane zostanie na cztery fundacje: Avalon, Otwarte Klatki, TOPR, Uniwersytet Dzieci.

 

Cena za udział w pierwszym dniu Konferencji: 200 zł netto (nie obejmuje przerwy lunchowej)

Materiały z 15. Konferencji oraz poprzednich edycji możesz pobrać tutaj,
a zdjęcia i filmy dostępne są na naszym Facebooku.

Program Konferencji

przewijaj

8:30-9:30

Rejestracja

9:30-9:45

Otwarcie Konferencji

9:45-10:30

Jest sposób na wszystko - czyli Wheelchairtrip!

Z samego południa z Ziemi Ognistej przez dwie Ameryki aż na Alaskę. Ta droga to sprawdzian dla człowieka i maszyny. Dwóch przyjaciół na wózkach inwalidzkich rzuciło wyzwanie trasie, a przy okazji – samym sobie. Przez 12 miesięcy poruszali się Landroverem Defenderem, do którego samodzielnie zaprojektowali szereg udogodnień. Z początku, kiedy opowiadali o swoim planie, pukano się w czoło. Pomimo wszystkich przeciwności ruszyli w podróż życia. Wheelchairtrip - to tysiące kilometrów bezdrożami Ameryki Południowej. Białe piaski pustyni Atacama, rejs Amazonką do serca dżungli – Iquitos, tonięcie w błocie, tropikalne choroby, eksplozje silnika i jeden cel: udowodnić, że można pokonać tę morderczą trasę będąc niepełnosprawnym.

Michał Woroch - Podróżnik, fotograf (Annapurna)

10:30-11:15

Samotność expata - czyli o wprowadzaniu kultury Lean w trakcie szoku kulturowego

„Expat” – czyli oddelegowanie na dłuższy okres czasu do jednego z zakładów firmy w innym kraju.
Relacja z przeżycia szoku kulturowego przy przeprowadzce do Stanów Zjednoczonych oraz związanego z wprowadzaniem kultury Lean w organizacji.
Podsumowanie wyzwań oraz zebranych doświadczeń podczas wprowadzania programów naprawczych w zakładzie produkcyjnym w Karolinie Północnej, USA.

Marcin Mazur - Global Quality Management Director (GKN ePowertrain)

11:15-11:45

Przerwa kawowa

11:45-12:30

Temat podamy wkrótce

Dominik Laska (SAFRAN)

12:30-13:45

Przerwa lunchowa

Strategia

Case-studies

Usługi

13:45-14:15

Od problemów do projektu, czyli ścieżka definiowania, oceny i wyboru projektów do realizacji

Efektywność pracy inżyniera ciągłego doskonalenia jest mierzona efektami projektów, które realizuje. Najbardziej pożądane są te działania, które przynoszą największe zyski w jak najkrótszym czasie. Ale czy zawsze? Czy zysk zawsze mierzony jest pieniądzem? Czy oszczędność to to samo co wartość? Jakimi kryteriami należy się kierować przy wyborze projektu do realizacji?
Podczas prezentacji zostanie przedstawiony przykład logicznej ścieżki definiowania, oceny i wyboru projektów do realizacji. Rola inżynierów ciągłego doskonalenia okaże się szersza i znacząca jeszcze na etapie definiowania i sprawdzania istotności biznesowej problemów, które mogą być potencjalnie przekazane na „warsztat” Six Sigma.

Joanna Matusiak - CPI Expert (Ronal)

„Masz problem…? Co teraz…? Od czego zacząć i po co nam ten cały DMAIC”

"Masz problem...?" Oczywiście że tak... We wszystkich, nawet bardzo dojrzałych organizacjach, w wyniku licznych zmian jakie pojawiają się w związku ze wzrostem, konkurencją i nowymi wymaganiami klienta, zmieniają się nasze procesy. Niestety nie zawsze zmieniają się ludzie, procesy są "nieodpowiednio" wprowadzane, albo co też bardzo częste, nie ma procesów... Wtedy w firmach zaczynają się działania, przysłowiowe "gaszenia pożarów", bądź w sposób uporządkowany firma przechodzi do "procedury problem solving" obowiązującej w firmie. W wyniku takich działań problem pozostaje nierozwiązany, bądź akcja "just do it" rozwleczona jest na 5 miesięcy i pochłania x$. Jeśli jednak problem już zaistnieje - co powinniśmy zrobić? Kiedy Lean? Kiedy PM? Kiedy Six Sigma? Przyjdź i posłuchaj, jak to Six Sigma ostatecznie pozwoliła na odnalezienie "zaginionych banderol" w firmie tytoniowej.

Piotr Świątczak - Continuous Improvement Manager (JTI)

Metodyki produkcyjne w retailu?

Czy Six Sigma może wspierać proces poprawy doświadczeń Klienta w Mazda Motor Poland?
Czarny pas to nie tylko unikalne umiejętności, ale przede wszystkim ich odpowiedzialne, ale i niestandardowe wykorzystanie. Historia o połączeniu utartych schematów i wyobraźni, która nadaje im szerokie zastosowanie.

Jacek Kruszewski - Customer Experience Manager (Mazda Motor Poland)

14:15-14:20

Przerwa

14:20-14:50

Czy jest na sali psycholog? - jak wiedza z zakresu procesów poznawczych (model Fris) może pomóc liderowi projektu

FRIS - fakty, relacje, idee i struktury. Brzmi podobnie jak liczby/dane/fakty, od trzech lat koncepcja Fris, która ma pomóc naszym Black Beltom w ich pracy z zespołami projektowymi. O naszych wnioskach z połączenia metodyki DMAIC i koncepcji FRIS opowiemy Ci na naszej konferencji.

Julita Urbaniuk - Trener/konsultant (Akademia Białego Kruka)

Korporacyjna Formuła 1, czyli kiedy Six Sigma idzie na skróty

Co jest jednym z kluczowych czynników rywalizacji w Formule 1? Szybkie i skuteczne działanie. Kiedy sytuacja na torze zmienia się dynamicznie, o sukcesie decyduje szybkość i precyzja całego zespołu. Podobnie sytuacja ma się w biznesie. Kiedy pojawia się palący problem, trzeba działać szybko i precyzyjnie w oparciu o liczby, dane, fakty. Projekty Green oraz Black Belt przynoszą ogromne korzyści, jednak kiedy liczy się każdy dzień, godzina, a nawet minuta, ujawniają swoją ciemną stronę – czas potrzebny do ich realizacji. Z pomocą przychodzi Fast Track DMAIC, czyli narzędzie bazujące na metodyce projektów Six Sigma skrojonych pod szybkość działania, a zarazem zapewniających pracę z kwintesencją projektów "beltowych" –danych i faktach. Na przykładzie studium przypadku w fabryce VELUX pokażemy kiedy i jak iść na skróty.

Krzysztof Połomski - Specjalista ds. Jakości (Velux)

Temat podamy wkrótce

Prelegenta podamy wkrótce

14:50-14:55

Przerwa

14:55-15:25

Budowa świadomości TPM w organizacji

Total Productive Maintenance ma na celu efektywne wykorzystanie parku maszynowego, realizowane przez pracowników produkcji i utrzymania ruchu. Tak jak każdy system, u którego podstaw stoją ludzie, wymaga on ich zaangażowania. Samo wdrożenie AUR i PM nie wystarczy do zapewnienia sukcesu, a prawdziwe wyzwanie rozpoczyna się wtedy, kiedy zaczyna się walka o zmianę postaw i sposobu myślenia. Oczywiście, żeby to mogło się udać, potrzebna jest świadomość pracowników co do tego, czym jest TPM i jakie korzyści daje organizacji. Ale w jaki sposób ją rozwijać? Jak zakorzenić TPM w kulturze organizacji? Jak stworzyć „żyjący” system, z którym pracownicy się identyfikują? W jaki sposób uczyć współpracy pracowników na różnych szczeblach organizacji? Jak łamać stereotyp, że TPM to tylko wielka akcja czyszczenia maszyny? Jeśli szukasz odpowiedzi na powyższe pytania lub zastanawiasz się, jak skutecznie zbudować świadomość systemu TPM- zapraszamy do wysłuchania naszego przepisu na sukces.

Joanna Jabłońska - Koordynator ds. Kaizen, Kamila Gościniak-Wronkowska - Koordynator ds. Kaizen (LEONI)

Projekt: Roger Over

Dlaczego mikrofony w aparacie słuchowym nie przekazują odpowiedniego dźwięku podczas testów akustycznych? Czy poziom odrzutu 0,73% to dobry wynik?
Zdania na te tematy przed uruchomieniem projektu były podzielone - wiele osób twierdziło, że tak po prostu musi być, inni natomiast uważali, że są "ważniejsze" tematy, niż poprawa wskaźnika o 0,23%.
Projekt Roger Over, prowadzony przez zespół 7 osób, pokazał, jak niewielka poprawa wskaźnika przyniosła oszczędności w wysokości 938 000 PLN w ciągu roku. Oprócz aspektu finansowego, zespół podczas prowadzenia projektu odkrył, że jedna z potencjalnych przyczyn źródłowych problemu może oddziaływać na około 80% całej produkcji.
W projekcie oprócz wiedzy specjalistycznej wykorzystaliśmy doświadczenie operatorów i trenerów. Interdyscyplinarny charakter dodał projektowi uskrzydlenia, które udzieliło się całej firmie. Po ogłoszeniu wyników zainicjowano kolejne projekty, a problemy zaczęły być postrzegane jako wyzwanie, a nie zło konieczne.

Wojtek Michalski - Lean Coordinator (DGS Poland Sp. z o.o.)

Razem lepiej – droga Makro do Ciągłego Doskonalenia

Eliminujemy marnotrawstwa w codziennych rutynach i procesach, aby dać naszym ludziom więcej czasu na wsparcie Klienta – taki cel przyświecał nam, kiedy podjęliśmy decyzję o pracy w duchu Lean Management. Drogę Makro do Ciągłego Doskonalenia z wykorzystaniem podejścia Lean rozpoczęliśmy 3 lata temu, kiedy połączyliśmy 2 procesy: badanie opinii klienta metodyką NPS oraz Ciągłe Doskonalenie. Konsekwentna praca szkoleniowa i projektowa z naszymi pracownikami na wszystkich poziomach organizacji oraz wdrożenie prostych narzędzi uruchomiły widoczne zmiany w zachowaniu i sposobie myślenia, jak również wyraźnie wpłynęły na poprawę satysfakcji naszych klientów. Wdrożyliśmy setki drobnych usprawnień oraz rozwiązaliśmy złożone problemy, gdzie dotychczasowe próby kończyły się niepowodzeniem. NPS i Ciągłe doskonalenie stały się kluczową częścią naszej strategii, której mottem przewodnim jest „Razem lepiej”.

Piotr Gasik - Head of Process Optimization (Makro Cash and Carry Poland)

15:25-15:30

Przerwa

15:30-16:00

Panel dyskusyjny

Panel dyskusyjny

Panel dyskusyjny

16:00-16:15

Przerwa kawowa

16:15

Losowanie nagród oraz podsumowanie

*

Opłata konferencyjna nie obejmuje przerwy obiadowej pierwszego dnia

Warsztaty i wizyty
benchmarkingowe

Praktyczne warsztaty i wizyty benchmarkingowe towarzyszące Konferencji odbędą się drugiego dnia, tj. 23 października we Wrocławiu i okolicach.

 

Obok przedstawiono obowiązujący cennik.

Cena warsztatów do 30 września (z wyjątkiem warsztatu Koromo)

1000 zł netto

Cena warsztatów od 30 września (z wyjątkiem warsztatu Koromo)

1200 zł netto

Cena wizyt benchmarkingowych (i warsztatu Koromo)

500 zł netto

Volvo

Volvo Buses to jedna z najważniejszych na świecie marek autobusów miejskich, międzymiastowych i turystycznych, obecna w ponad 140 krajach. Naszą pasją jest tworzenie miast przyszłości, wolnych od tłoku, emisji i hałasu.

GKN

GKN Driveline Polska jest jednym z 13 zakładów GKN Driveline w Europie, jedynym w Polsce. Produkuje i dostarcza półosie oraz wały napędowe dla producentów samochodów osobowych 19 różnych marek w 17 krajach.

Danfoss

Danfoss Power Solutions to jeden z 4 segmentów globalnej marki Danfoss. Firma Danfoss to światowej klasy dostawca hydrauliki siłowej, produktów z zakresu ogrzewnictwa i ciepłownictwa, chłodnictwa i klimatyzacji a także przetwornic częstotliwości do silników i komponentów automatyki przemysłowej.

Clinico Medical

Clinico Medical jest jednym z największych zakładów produkcyjnych koncernu Fresenius Kabi, międzynarodowej firmy działającej w sektorze ochrony zdrowia, specjalizującej się w lekach ratujących życie, żywieniu klinicznym oraz technologiach infuzyjnych i transfuzyjnych.

Electrolux

Fabryka Zmywarek Electrolux w Żarowie powstała w 2005 roku od podstaw. Rocznie produkujemy 1 700 000 produktów (co roku zwiększamy produkcję o około 55 tys. zmywarek),  głównie na rynek europejski, część produktów trafia również do Australii.

Fast Track DMAIC – kiedy Six Sigma idzie na skróty

Dowiesz się, jak wyposażyć Twoich dowódców z pierwszej linii frontu w oręż do rozwiązywania problemów w miejscu powstawania. Doświadczysz nowego podejścia do narzędzi Six Sigma i zobaczysz, jak szybko wykorzystywać metodykę DMAIC w sytuacjach nagłych.

Automatyzacja procesów biznesowych w procesach usługowych – co to jest i jak z tym zacząć?

Podczas warsztatu przedstawiona zostanie tematyka automatyzacji procesów biznesowych od kuchni, czyli co to jest oraz jak z tym zacząć. Celem warsztatu jest wprowadzenie do szeroko pojętego tematu, jakim jest automatyzacja, procesów biznesowych w procesach usługowych.

Symulacja lean z wykorzystaniem gry Koromo Japoński warsztat

Uczestnicy gry symulacyjnej zajmują się naprawą uszkodzonych pojazdów, które trafiają do warsztatu samochodowego. Podczas rozgrywki pojawiają się problemy oraz wyzwania, którym gracze stawiają czoła poprzez stopniowe wprowadzanie metod i narzędzi Lean.

Lokalizacja

Centrum Kongresowe Politechnika Wrocławska

Politechnika Wrocławska,
Budynek D20
ul. Janiszewskiego 8
50-372 Wrocław

www.konferencje.pwr.wroc.pl

Dane zamawiającego (do faktury)

Dane do faktury

* - zgody obowiązkowe

Skontaktuj się z nami.

Jeśli masz pytania dotyczące naszej oferty lub terminów najbliższych szkoleń - napisz do nas lub zadzwoń!

Agnieszka Biernacka

Doradca Klienta Biznesowego

Cookies
Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej, zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką Prywatności.

Akceptuję
Zamknij

Michał Woroch (Annapurna)

Podróżnik, fotograf

Podróżnik, fotograf. Laureat wielu nagród, w tym m.in. nagrody Kolosy 2019 w kategorii Wyczyn Roku przyznawanej przez Kapitułę Kolosów oraz Travelery 2018 w kategorii Podróż Roku. Absolwent grafiki projektowej na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Organizator projektów podróżniczo-fotograficznych, w ramach których dotarł między innymi do Mongolii, Indii, na Spitsbergen i do większości państw obu Ameryk. Relacje i zdjęcia z jego podróży ukazały się w polskiej oraz zagranicznej prasie, między innymi w takich tytułach jak: National Geographic, Adventure Journal, Explorersweb, Traveler, Podróże, Globetrotter, Zwierciadło i Duży Format.

Zamknij

Marcin Mazur (GKN ePowertrain)

Global Quality Management Director

Globalny Dyrektor ds. Doskonalenia Jakości GKN ePowertrain. Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej (2005 r.) oraz Studium Podyplomowego Zarządzania Jakością Wrocławskiego Centrum Transferu Technologii (2009 r.) Six Sigma Black Belt (Certyfikat ABK 2016 r.)
W roku 2004 rozpoczął praktykę w GKN Driveline Polska w Oleśnicy, po ukończeniu praktyki pracował na stanowiskach: Inżynier Produktu, Technolog, Lider zespołu technologów, Dyrektor Jakości i Zarządzania Ryzykiem, Pełnomocnik Systemu Zarządzania, Regionalny Menadżer Jakości w Europie. Od 2016 roku jest odpowiedzialny za ciągłe doskonalenie jakości w 8 zakładach w GKN ePowertrain w Europie, Azji, USA.

Zamknij

Joanna Matusiak (Ronal)

CPI Expert

Absolwentka Politechniki Wrocławskiej na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Zawodowo od początku związana z branżą Automotive gdzie początkowo jako inżynier produkcji, a następnie inżynier ciągłego doskonalenia, realizuje zawodową pasję. Nieustannie poszerza swoją wiedzę i szuka nowych wyzwań. Koordynator systemu sugestii pracowniczych, lider wielu projektów ciągłego doskonalenia, w tym również Six Sigma, certyfikowany Six Sigma Green Belt. Jest Prezesem Stowarzyszenia Górali Czarnoborskich, gdzie realizuje projekty grantowe, mające na celu kultywowanie kultury górali podhalańskich na Dolnym Śląsku.

Zamknij

Piotr Świątczak (JTI)

Continuous Improvement Manager

Absolwent Politechniki Łodzkiej, od 2011 roku związany nieprzerwaną przygodą z Lean Manufacturing i Six Sigma.
Pełni rolę trenera oraz audytora wewnętrznego 5S. W codziennej pracy odpowiada za realizację projektów optymalizacyjnych oraz budowanie kultury Lean w trzeciej co do wielkości firmie tytoniowej na świecie. Od początku swojej kariery zawodowej powiązany z optymalizacją procesu. Od tego czasu nieustannie poszukuje idealnego połączenia, przez co dużo „testuje” wykorzystując wiedzę zdobytą i potwierdzoną certyfikatami: Six Sigma Yellow Belt, Green Belt, Lean Black Belt, audytor zintegrowanych systemów zarządzania ISO 9001:2008, ISO 14001:2004,PN-N-18001:2004, audytor wewnętrzny, PRINCE2® Foundation, oraz trochę metod zwinnych głównie Scrum…
W swej pracy łączy zdobytą wiedzę i doświadczenie, by dostosować narzędzia do aktualnych potrzeb. Uważa, że zbudowanie właściwej relacji z pracownikami i odpowiednio monitorowany proces „GEMBA” jest jednym z podstawowych fundamentów wdrażania wszelkich zmian w organizacji.
Ponadto…
Piotr prywatnie jest mężem i ojcem trójki dzieci, z którymi w wolnych chwilach rusza na łono natury, gdzie odpoczywa i ładuje baterie. Uwielbia poznawać nowe miejsca i smaki. Jak sam siebie nazywa to prawdziwy „Człowiek Renesansu”, którego z aktualną rzeczywistością łączy głównie niewystarczająca ilość godzin w dobie. Oprócz pracy, która jest dla niego pasją, uwielbia majsterkowanie, prace z drewnem oraz alternatywne metody leczenia. Wszystko testuje na sobie, a następnie szerzy wiedzę wśród znajomych tak, by „żyło się lepiej i zdrowiej”. W codziennych czynnościach skłania się do tego, aby życie było prostsze, cieszyć się z tego, co posiada i kim jest. (może: i jaką role przygotowało dla niego życie?)

Zamknij

Jacek Kruszewski (Mazda Motor Poland)

Customer Experience Manager

Od 20 lat związany z branżą retailową, gdzie zdobywa wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami w swoich organizacjach.
W Mazda Motor Poland jest odpowiedzialny za doświadczenia Klientów i realizację strategii marki w obszarze Aftersales, poprzez wdrażanie standardów, optymalizowanie procesów, implementację nowoczesnych rozwiązań IT oraz zarządzanie zespołem Customer Service.
Absolwent Zarządzania Jakością SGH i Zarządzania na Politechnice Białostockiej, Six Sigma Green&Black Belt, trener, audytor zintegrowanych systemów zarządzania.

Zamknij

Julita Urbaniuk (Akademia Białego Kruka)

Trener/konsultant

Psycholog, trener z 19-letnią praktyką zawodową z zakresu szkoleń, coachingów oraz wsparcia projektów (m.in. Six Sigma, Lean, Agile). Trener FRIS. Od 2007 roku współpracuje z Akademią Białego Kruka, gdzie odpowiada m.in. za rozwój kompetencji przywódczych absolwentów kursów Six Sigma Black Belt. Wspiera organizacje w rozwiązywaniu problemów.

Zamknij

Krzysztof Połomski (Velux)

Specjalista ds. Jakości

Pracuje w firmie Velux w Namysłowie od ponad 10 lat. Swoją karierą w grupie Velux rozpoczynał jako operator maszyn, a następnie przez kolejnych blisko 6 lat pracował jako inspektor jakości, zdobywając cenne doświadczenie w pracy z bieżącymi wyzwaniami jakościowymi. Przez ostatnie 3,5 roku pełni stanowisko Specjalisty ds. Jakości. Lokalnie wspiera proces montażu wyrobu gotowego w osiąganiu założonych celów jakościowych wytwarzanych produktów, praktycznie stosując liczne narzędzia tj. A3 Problem Solving, Six Sigma czy FMEA. Zarządza również pracą grupy inspektorów jakości. Aktywnie działa w licznych globalnych projektach rozwojowych grupy Velux. Prywatnie podejmuje nowe wyzwanie związane z fotografią.

Zamknij

Joanna Jabłońska (LEONI)

Koordynator ds. Kaizen

Mgr inż., absolwentka Politechniki Wrocławskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Swoją przygodę z Lean Manufacturing rozpoczęła w 2015 roku, dołączając do międzynarodowego zespołu wdrażającego narzędzia lean na produkcji. Swoje doświadczenie zbierała w działach Ciągłego Doskonalenia w firmach z branży AGD, FMCG oraz Automotive. Od 2018 roku związana z Leoni Kabel Polska, gdzie objęła stanowisko koordynatora ds. Kaizen i na co dzień wspiera zespół produkcyjny w rozwoju Systemu Produkcyjnego Kaizen m.in. poprzez realizację projektów TPM. Prywatnie miłośniczka aktywnego trybu życia… siłownia, tańce, podróżowanie, warsztaty DIY i gotowanie. Doba jest dla niej zawsze za krótka.

Zamknij

Kamila Gościniak-Wronkowska (LEONI)

Koordynator ds. Kaizen

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Zarządzania i Inżynierii Produkcji oraz szkoły trenerów Moderator. Certyfikowany Green Belt. Swoją przygodę zawodową rozpoczęła od pracy w HR, jednak serce skradła jej produkcja i tak oto od 7 lat pracuje jako Koordynator ds. kaizen w LEONI Kabel Polska, gdzie na co dzień wdraża i rozwija System Produkcyjny Kaizen. Od 2017 realizuje się również jako wykładowca akademicki, prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych Inżynierii procesów produkcyjnych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, a od 2019 roku wzbogaca swoje doświadczenie akademickie w ramach współpracy z Wyższą Szkołą Bankową. W wolnych chwilach rozwija artystyczne zdolności poprzez scrapbooking.

Zamknij

Wojtek Michalski (DGS Poland Sp. z o.o.)

Lean Coordinator

Koordynator Lean, który na co dzień współpracuje z ludźmi przy rozwiązywaniu problemów i ulepszaniu procesów. Ukończył kierunek zarządzanie i inżynieria produkcji na Akademii Morskiej w Szczecinie. Jest Green Beltem i Black Beltem metodologii Six Sigma. Ma kilkuletnie doświadczenie w branżach e-commerce, dystrybucji oraz produkcji, gdzie prowadził projekty, których celem była: redukcja odpadu, usprawnienie przepływu oraz wdrożenie systemu Kanban.
Prywatnie miłośnik morza, książek Kurta Vonneguta oraz włoskiej seria A.

Zamknij

Piotr Gasik (Makro Cash and Carry Poland)

Head of Process Optimization

Pasjonat analizy danych, programowania i optymalizacji procesów biznesowych. Absolwent SGH, swoją karierę rozpoczął w firmach doradczych, a od 10 lat związany jest z branżą handlową, gdzie zarządzał obszarem Business Intelligence i Pricingu. Jest doświadczonym kierownikiem projektów z certyfikatami Agile PM, CAPM, Prince 2, ITIL oraz ukończył szkolenie Six Sgima Black Belt.
Od 2 lat Piotr kieruje zespołami, których celem jest usprawnianie złożonych procesów operacyjnych i administracyjnych. Dzięki metodycznemu podejściu i zaangażowaniu zespołów z sukcesem wdrożył rozwiązania, gdzie wielokrotne próby optymalizacji dotychczas nie przynosiły rezultatów. Odpowiada również za budowę organizacji projektowej i społeczności innowatorów.

Zamknij

Fundacja Avalon to ogólnopolska organizacja pozarządowa non-profit, będąca organizacją Pożytku Publicznego (OPP), która niesie pomoc osobom niepełnosprawnym i chorym w leczeniu, rehabilitacji, spełnianiu marzeń, usamodzielnieniu się, integracji z resztą społeczeństwa oraz w różnych aspektach codziennego życia. Wspiera osoby chore, zarówno dzieci jak i dorosłych. Działa od 2006 roku, a od 2009 roku pod obecną nazwą. Fundacja otrzymała status OPP i stała się organizacją mającą na celu szeroko rozumianą pomoc osobom niepełnosprawnym i przewlekle chorym, w tym zmniejszanie barier pomiędzy osobami niepełnosprawnymi / chorymi i resztą społeczeństwa. Prowadzi gabinet rehabilitacji w Warszawie dla osób niepełnosprawnych ruchowo i neurologicznie.

Zamknij

Stowarzyszenie Otwarte Klatki jest powstałą w 2012 roku ogólnopolską organizacją zrzeszającą osoby, które chcą zmienić los zwierząt hodowlanych. Od 2018 roku jesteśmy częścią Anima International — działamy w Polsce, Wielkiej Brytanii, Rosji, Estonii, Danii oraz na Litwie, Ukrainie i Białorusi. Wierzymy, że zmiana sytuacji zwierząt jest możliwa. Zabiegamy o lepszą ochronę zwierząt zamykanych na fermach, a także o prawo konsumentów do pełnej wiedzy na temat warunków ich życia. Wspieramy międzynarodowe inicjatywy i jesteśmy częścią globalnych koalicji na rzecz praw zwierząt, m.in. Open Wing Alliance i Fur FreeRetailer.

Zamknij

Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe (TOPR) powstało 29 października 1909 roku.Celem Towarzystwa jest poszukiwanie zaginionych turystów i niesienie pierwszej pomocy w nieszczęśliwych wypadkach na obszarze Tatr.

Dzisiejszy TOPR to nowoczesna, profesjonalna organizacja ratownicza zatrudniająca wysokiej klasy specjalistów ratownictwa górskiego wspieranych przez dobrze wyszkolonych wolontariuszy. Specyfiką TOPR jest prowadzenie wszelkich form ratownictwa górskiego poczynając od ratownictwa na zorganizowanych terenach narciarskich, przez ratownictwo jaskiniowe wraz z działaniami nurkowymi i pirotechnicznymi, ratownictwo ścianowe i lawinowe wraz z psami lawinowymi po ratownictwo z powietrza. Stowarzyszenie liczy prawie 280 członków z tego ok. 160 to członkowie tzw. Straży Ratunkowej czyli ratownicy posiadający odpowiednie umiejętności, wyposażenie i stan zdrowia do podejmowania działań ratowniczych w tym 41 ratowników zawodowych.

TOPR realizuje zadania ratownictwa górskiego dzięki środkom finansowym z budżetu Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

Zamknij

Uniwersytet Dzieci jest Fundacją non-profit, która od 2007 roku rozbudza dziecięcą ciekawość i upowszechnia nowoczesne metody edukacji, wykraczając poza tradycyjne nauczanie. Działa w dwóch obszarach: organizuje sobotnie zajęcia z naukowcami w pięciu miastach w Polsce oraz popularyzuje w szkołach autorskie scenariusze lekcji. Dzięki swoim programom dociera do ponad 70 tys. dzieci i pomaga w budowaniu lepszej przyszłości!

Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij