12.12.24 Akademia Białego Kruka
Lean w finansach: Pokonywanie wyzwań. Trwałe ulepszenia.
W tym wywiadzie z Moniką Ścibor-Staniszewską, Tribe Leaderem i Dyrektorka Centrum Rozwoju Procesów Wsparcia Biznesu, poznamy historię wdrażania metodyki Lean w banku. Dowiedz się, jak SCB nie tylko wdrożył metodykę Lean, ale włączył ją w kulturę organizacyjną, osiągając wymierne korzyści w różnych obszarach, w tym digitalizacji, optymalizacji procesów i rozwoju pracowników. Odkryj kluczowe strategie i narzędzia, pokonane wyzwania oraz inspiracje płynące z tej inicjatywy.
19.12.24 Tomasz Pawlicki
Six Sigma Green Belt – Kluczowe umiejętności i zastosowania w organizacjach
W dynamicznym środowisku biznesowym, niezależnie czy mówimy o sektorze usługowym, czy produkcyjnym, efektywność procesów jest kluczem do sukcesu. Poprawa efektywności procesów poprzez rozwiązywanie problemów to jedna z głównych aktywności, które są częścią pracy osoby pełniącej rolę Six Sigma Green Belt.
Osoba posiadająca certyfikat Six Sigma Green Belt, dysponuje unikalnym zestawem kompetencji, pozwalającym na identyfikację, analizę i eliminację problemów, niezależnie od branży i obszaru w którym występują. Niezależnie czy mowa o produkcji, logistyce, handlu czy usługach.
12.12.24 Akademia Białego Kruka
Lean w finansach: Pokonywanie wyzwań. Trwałe ulepszenia.
W tym wywiadzie z Moniką Ścibor-Staniszewską, Tribe Leaderem i Dyrektorka Centrum Rozwoju Procesów Wsparcia Biznesu, poznamy historię wdrażania metodyki Lean w banku. Dowiedz się, jak SCB nie tylko wdrożył metodykę Lean, ale włączył ją w kulturę organizacyjną, osiągając wymierne korzyści w różnych obszarach, w tym digitalizacji, optymalizacji procesów i rozwoju pracowników. Odkryj kluczowe strategie i narzędzia, pokonane wyzwania oraz inspiracje płynące z tej inicjatywy.
28.11.24 Tomasz Pawlicki
Six Sigma – od Yellow do Black Belt. Porównanie poziomów
Zastanawiasz się, co kryje się za pojęciami Six Sigma White Belt i Six Sigma Master Black Belt? To przykładowe role w infrastrukturze programu Six Sigma, gdzie każdy charakteryzuje się własnymi obowiązkami i stopniem zaawansowania w metodyce. Dzięki temu artykułowi dowiesz się jak zacząć swoją przygodę z Six Sigma i jakie są perspektywy rozwoju na kolejnych poziomach.
19.11.24 Paweł Bugajski
Dlaczego Lean w finansach ma znaczenie? Kluczowe korzyści i narzędzia.
Czy Lean management sprawdzi się w finansach? Czy ten kiedyś pachnący wyłącznie produkcją sposób na funkcjonowanie firm można z powodzeniem wprowadzić i stosować w bankach lub innych instytucjach finansowych ?
Pomimo pewnych różnic związanych choćby z produktem procesu (śrubka vs informacja) czy zdecydowanie bardziej krzyżujących się w usługach niż produkcji strumieni wartości, w każdym środowisku spotykamy przecież marnotrawstwa.
W świecie finansów pojawia się wiele mniej lub bardziej zrozumiałych pojęć, ale jedno jest najważniejsze – KLIENT. A właściwie poziom satysfakcji Klienta. Nieważne jakiego narzędzia użyto do jego zbadania – NPS, CSAT czy CES. Najważniejsze, by dana instytucja posiadała jak najwięcej zadowolonych i lojalnych klientów.
08.11.24 KamiL Torczewski
SSE 38: Droga od specjalisty do plant managera. Rozmowa z Leszkiem Kaczmarkiem
Gościem kolejnego, 38-go odcinka podcastu jest Leszek Kaczmarek, Członek Zarządu i Plant Manager w firmie CNH Industrial.
W rozmowie z KamiLem Torczewskim Leszek dzieli się swoją ścieżką kariery, od specjalisty do plant managera, omawiając rolę programów Six Sigma i Lean w tym procesie. Zapraszamy do wysłuchania tej ciekawej rozmowy.
21.10.24 Tomasz Pawlicki
Six Sigma Green Belt: zielony pas do lepszych rezultatów
W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, kluczem do sukcesu jest ciągłe doskonalenie i skuteczne rozwiązywanie problemów. Six Sigma DMAIC to usystematyzowana metodyka wspomagająca rozwiązywanie strategicznych problemów. Stosowanie jej pozwala na redukowanie kosztów, poprawę jakości produktów i usług oraz tym samym zwiększenia satysfakcji klientów. Dowiedz się, jak metodyka DMAIC oraz jak rola Six Sigma Green Belt pozwoli osiągnąć wyznaczone cele w kwestii rozwiązywania problemów strategicznych.
09.09.24 KamiL Torczewski
SSE 37: Mentoring w Lean Management: jak rozwijać kompetencje i relacje. Natalia Jażdżewska.
Gościem 37-go odcinka podcastu jest Natalia Jażdżewska, ekspertka z zakresu Lean Management i ciągłego doskonalenia, pracująca w firmie Kruk, gdzie rozwija autorskie programy mentoringowe.
W tym odcinku Natalia Jażdżewska opowiada o znaczeniu mentoringu w rozwoju kompetencji i budowaniu relacji w organizacjach. Dzieli się swoimi doświadczeniami zarówno jako mentee, jak i mentorka, a także wyjaśnia różnicę między mentoringiem a konsultingiem. Zapraszamy do odsłuchania tej inspirującej rozmowy.
02.08.24
Nowa, wyjątkowa książka o Six Sigma już w sprzedaży!
Nowa, wyjątkowa książka o Six Sigma już w sprzedaży! KamiL Torczewski napisał coś, czego na rynku wydawniczym od lat brakowało.
Z radością informujemy o pojawieniu się w księgarniach pozycji, na którą świat Six Sigma czekał od dawna. To książka “Six Sigma dla menedżerów” autorstwa Kamila Torczewskiego, dedykowana bardzo konkretnej grupie docelowej – kierownikom i menedżerom, czyli tym, którzy w największym stopniu odpowiadają za sukces/porażkę programu Six Sigma. I niestety – są najczęściej w rozmowie o Six Sigma pomijani.To książka zarówno dla tych, którzy już korzystają z tego programu, jak też i tych, którzy dopiero się tej metodzie przyglądają.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
Zapisz się na nasz newsletter
i bądź na bieżąco