Szkolenie
Lean w usługach
Szkolenie Lean w usługach pozwala na opanowanie narzędzi Lean i uczy umiejętności, które pozwolą na usprawnienie procesów usługowych w firmie. Absolwenci kursu posiądą szeroki wachlarz kompetencji i umiejętności, których wykorzystanie pozwoli dostrzec potencjały rozwoju, a także szybko oraz efektywnie podejmować właściwe interwencje.
Dla kogo?
- Dla liderów zespołów usprawniających procesy usługowe, a także osób zdeterminowanych i gotowych poświęcić czas na doskonalenie siebie i usprawnienie działania organizacji.
Informacje organizacyjne
Szkolenie obecnie realizowane jest jedynie w formie dedykowanej dla firm. Zapraszamy do kontaktu.
Zobacz również:
Zaufali nam

“Jest sposób na wszystko, hasło promujące Akademię Białego Kruka nie mogło być trafniej dobrane i zdecydowanie przejawia się w każdym aspekcie współpracy z ABK. „Twarda” wiedza statystyczna jest przedstawiona w bardzo przystępny sposób (wielki szacun dla Dominika Laski), a założenie „Fakty, liczby, dane” niezmiennie towarzyszy mi już praktycznie wszędzie. Efektów samej metodyki DMAIC nie sposób przecenić. Jeszcze raz dziękuję za przekazane doświadczenia i wiedzę. Polecam!”
Customer Service Process Improvement Manager

“Training lean six sigma fundamentals. I can recommend this company and trainer. Training was good trainer very qualified, program well prepared.”
Hr Manager


„Jako praktyk biznesu wiem, że poza doświadczeniem potrzebna jest wiedza, która organizuje myślenie i daje krok po kroku wskazówki co robić. Szkolenie Six Sigma Black Belt dało mi tak wiele w zakresie własnego rozwoju, że propagowanie metodyki DMAIC w rozwiązywaniu strategicznych problemów biznesowych stało się dla mnie oczywistą, oczywistością. ABK ma bardzo profesjonalne podejście do organizacji całego cyklu szkolenia, wszystkie detale dopięte są na ostatni guzik co ukazuje duże doświadczenie organizacji jak również ciągłej pracy nad ulepszaniem całego cyklu.
Miałem przyjemność uczestniczyć w edycji on-line, która na swój sposób wymaga większego skupienia i zaangażowania uczestników, niemniej jednak prowadzący szkolenie starają się cały czas utrzymać aktywność grupy na wysokim poziomie co dobrze wpływa na atmosferę szkolenia.”
Maintenance Manager


„To szkolenie jest niebezpieczne… zmienia myślenie, postępowanie i podejście – na bardziej konkretne i pozytywne. Po 5 tygodniach ze szkoleniem Black Belt, zmienia się Twoja perspektywa i patrzysz na tematy, problemy, procesy i projekty przez pryzmat danych, liczb i faktów, a dodatkowo potrafisz je interpretować.
Jak mówił Hugo Steinhaus „Są kłamstwa, wielkie kłamstwa, a dalej już tylko statystyka.”, słowa te nabierają prawdziwego znaczenia i niewiarygodne jest to, jak dużo danych, informacji i wyników daje statystyczny obraz procesu. Szkolenie ABK nie jest łatwe, ale oto w tym chodzi, aby przyjąć maksimum wiedzy podczas zajęć, a nie wydać tylko pieniądze na kolejny certyfikat. Dodatkowo na szkoleniu występują przykłady prawdziwych procesów, nie jest to czysta teoria. Osobiście polecam.”
Head of Change Managers


W dniu 21.06.2021r. w siedzibie naszej firmy odbyło się szkolenie z zakresu „5s”, zorganizowane dla nas przez „Akademię Białego Kruka”.
Szkolenie z należytą starannością i profesjonalizmem, przygotował i poprowadził Pan Sebastian Oleksy. Kompetencje i sposób komunikacji trenera z grupą kursantów zostały ocenione bardzo wysoko. Wartość merytoryczna szkolenia także została oceniona bardzo dobrze. Należy docenić również kwestie organizacyjne i sam kontakt z firmą „Akademia Białego Kruka”, dzięki czemu wszystkie ustalenia poczynione przed szkoleniem zostały zrealizowane według założonego planu.
Z pełną odpowiedzialnością możemy polecić „Akademię Białego Kruka” jako fachową i rzetelną firmę, która na najwyższym poziomie dba o potrzeby klienta.
HR & Payroll Manager

“Szkolenie zostało przeprowadzone bardzo sprawnie, a treści przekazane w sposób łatwy,przyjazny i zrozumiały dla szkolonej kadry. Szkolenie pozwoliło odkryć na nowo potencjał pracowników obu szkolonych działów i w znaczący sposób poprawiło ich wzajemne relacje. Z czystym sumieniem możemy polecić Panią Arletę Greszczyk jako profesjonalnego trenera, a firmę Akademia Białego Kruka jako solidnego partnera szkoleniowego.”
Kierownik Utrzymania Ruchu


















Karta projektu to dokument tworzony w trakcie fazy DEFINE, a następnie aktualizowany podczas przebiegu projektu DMAIC. Czy karta projektu jest naprawdę tak istotna? Dlaczego powinno się ją robić i jakie role pełni? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
Skontaktuj się z nami.
Jeśli masz pytania dotyczące naszej oferty lub terminów najbliższych szkoleń - napisz do nas lub zadzwoń!
Dorota Wróbel
Menedżer ds. Projektów Szkoleniowych i Obsługi Klienta