Szkolenie
Lean w usługach
Szkolenie Lean w usługach pozwala na opanowanie narzędzi Lean i uczy umiejętności, które pozwolą na usprawnienie procesów usługowych w firmie. Absolwenci kursu posiądą szeroki wachlarz kompetencji i umiejętności, których wykorzystanie pozwoli dostrzec potencjały rozwoju, a także szybko oraz efektywnie podejmować właściwe interwencje.

Dla kogo?
- Dla liderów zespołów usprawniających procesy usługowe, a także osób zdeterminowanych i gotowych poświęcić czas na doskonalenie siebie i usprawnienie działania organizacji.
Gdzie?
- Szkolenie realizujemy online na platformie ZOOM.
Co Cię czeka?
- 56 godzin intensywnego szkolenia w małej grupie.
- Nauczysz się przygotowywać oraz wdrażać rozwiązania służące utrzymaniu nowych standardów w organizacji.
- Poznasz zasady tworzenia i utrzymywania dobrego zespołu projektowego.
- Opanujesz narzędzia służące usprawnianiu procesów usługowych, takie jak m.in.: SIPOC, schemat blokowy, VSM, raport A3, burza mózgów, 5S, Poka-Yoke i inne.
- Zdobędziesz umiejętności mapowania i wizualizacji procesów.
- Nauczysz się identyfikacji marnotrawstw w procesach.
- Pozyskasz kompetencje skutecznego lidera.
Lean dla usług Szkolenia

Sesja 1. (3 dni)
Analiza stanu obecnego procesu
- Wprowadzenie do Lean
- Identyfikacja marnotrawstw w procesie
- Analiza i wizualizacja danych

Sesja 2. (2 dni)
Opracowanie docelowego stanu procesu
- Generowanie, analiza i wdrożenie rozwiązań
- Ocena rezultatów
- Standard procesu usługowego (przepływ w procesie, określenie ról w procesie oraz miar jego efektywności)

Sesja 3. (2 dni)
Wdrożenie nowego standardu procesowego
- Praca standaryzowana
- Organizacja miejsca pracy
- Podsumowanie projektu
- Warsztat Symulacja Lean
Zobacz również:
Nadchodzące szkolenia Lean w usługach
Zobacz kalendarz szkoleńZaufali nam

“Dzięki uczestnictwu w szkoleniu z metodologii rozwiązywania problemów DMAIC organizowanemu przez „Akademię Białego Kruka” z indywidualisty stałem się zwolennikiem i entuzjastą pracy zespołowej.”
Kierownik Działu Zapewnienia Jakości


“Świetne szkolenie, daje wiedzę i narzędzia oraz usystematyzowane podejście do rozwiązywania problemów o nieznanej przyczynie. Polecam.”
Spec. ds. Rozwoju Cadbury

„Doskonały sposób przekazywania wiedzy, wskazywania, co tak naprawdę jest ważne, na co zwracać uwagę i gdzie kryją się niebezpieczeństwa. Program realizowany we współpracy z Akademią Białego Kruka wpłynął na wzrost zaangażowania w realizację projektów doskonalących i ich efektywność. Zdecydowanie polecam!!!”
Kierownik ds. Lean Manufacturing i Six Sigma

“Jak przekraczałem próg Akademii Białego Kruka, nie wiedziałem, że znowu będę musiał łamać swoje stereotypy myślowe. Mogę powiedzieć jedno problemy z jakimi mam do czynienia już nigdy nie będą wyglądały tak samo – po prostu można je rozwiązać. Nowy sposób myślenia i nowy sposób patrzenia na otaczający nas świat. Dużo wiedzy, dużo nauki, świetni wykładowcy — po prostu bardzo dobre Szkolenie, takie jakie powinno być.”
Magnetto Manufacturing System

„Jeśli chodzi o opinię i sugestie dotyczące szkolenia, to nie mam żadnych uwag – mogę tylko pochwalić za dobór Trenera i sposób prowadzenia przez Niego zajęć. Obawiałam się, że będzie po prostu nudno, natomiast Pan Marcin zrobił bardzo dobre wrażenie, był rzeczowy, opowiadał o zagadnieniu w przystępny sposób a na dodatek z pasją. Poza tym bardzo ciekawe były powtórki oraz gry.”
Deputy Quality Control Manager

Trenerzy ABK to pełni energii, zapału, cierpliwości i poczucia humoru mentorzy! Dzięki nim metodyka Six Sigma została nam zaszczepiona w sposób lekki i przyjemny. Wzorowo zaplanowana agenda cyklu szkoleń sprawiła, że forma zdalna nie stanowiła żadnego problemu. Jestem pełen podziwu dla zespołu ABK. Oby tak dalej!
Senior Test Engineer


“Szkolenie Six Sigma Black Belt w ABK to wyzwanie i nauka dla każdego, kto jest otwarty na nowoczesne formy zarządzania. To szansa na rozwój, poprawienie kwalifikacji zawodowych a także co najważniejsze — możliwość wdrażania realnych zmian w każdym zakładzie produkcyjnym czy usługach. W ramach 5 miesięcy dogłębnie poznaje się narzędzia SIX SIGMA, które można wykorzystać w realnych projektach. Polecam każdemu!!!”
Dyrektor Produkcji


















Postępująca technologia i zmiany na rynku skłaniają przedsiębiorców do podjęcia działań wymagających nowego spojrzenia na biznes i procesy. Dzisiejszy, niezwykle ciekawy odcinek podcastu poświęcony jest m.in. transformacjom biznesowym, spojrzeniu na pracę lidera projektów oraz kwestiach związanych z motywowaniem i utrzymaniem pracowników. Kamil Torczewski rozmawia z gościem – Wojciechem Tatysem, który opowiada jak z perspektywy zaufanego doradcy firmy wyglądają współczesne wyzwania w biznesie.

Skontaktuj się z nami.
Jeśli masz pytania dotyczące naszej oferty lub terminów najbliższych szkoleń - napisz do nas lub zadzwoń!
Dorota Wróbel
Menedżer ds. Projektów Szkoleniowych i Obsługi Klienta