Szkolenie
Lean w usługach
Szkolenie Lean w usługach pozwala na opanowanie narzędzi Lean i uczy umiejętności, które pozwolą na usprawnienie procesów usługowych w firmie. Absolwenci kursu posiądą szeroki wachlarz kompetencji i umiejętności, których wykorzystanie pozwoli dostrzec potencjały rozwoju, a także szybko oraz efektywnie podejmować właściwe interwencje.
Dla kogo?
- Dla liderów zespołów usprawniających procesy usługowe, a także osób zdeterminowanych i gotowych poświęcić czas na doskonalenie siebie i usprawnienie działania organizacji.
Gdzie?
- Szkolenie realizowane jest w formie stacjonarnej we Wrocławiu (Hotel GEM, ul. Józefa Mianowskiego 2b, 51-605 Wrocław).
Co Cię czeka?
- 56 godzin intensywnego szkolenia w małej grupie.
- Nauczysz się przygotowywać oraz wdrażać rozwiązania służące utrzymaniu nowych standardów w organizacji.
- Poznasz zasady tworzenia i utrzymywania dobrego zespołu projektowego.
- Opanujesz narzędzia służące usprawnianiu procesów usługowych, takie jak m.in.: SIPOC, schemat blokowy, VSM, raport A3, burza mózgów, 5S, Poka-Yoke i inne.
- Zdobędziesz umiejętności mapowania i wizualizacji procesów.
- Nauczysz się identyfikacji marnotrawstw w procesach.
- Pozyskasz kompetencje skutecznego lidera.
Lean w usługach
Sesja 1. (3 dni)
Analiza stanu obecnego procesu
- Wprowadzenie do Lean
- Identyfikacja marnotrawstw w procesie
- Analiza i wizualizacja danych
Sesja 2. (2 dni)
Opracowanie docelowego stanu procesu
- Generowanie, analiza i wdrożenie rozwiązań
- Ocena rezultatów
- Standard procesu usługowego (przepływ w procesie, określenie ról w procesie oraz miar jego efektywności)
Sesja 3. (2 dni)
Wdrożenie nowego standardu procesowego
- Praca standaryzowana
- Organizacja miejsca pracy
- Podsumowanie projektu
- Warsztat Symulacja Lean
Zobacz również:
Nadchodzące szkolenia Lean w usługach
Zobacz kalendarz szkoleńZaufali nam

“Napiszę tylko krótko: jestem zdecydowanie zadowolony ze współpracy z ABK. Temat Six Sigma mnie zafascynował i zainspirował do wielu przemyśleń, a prowadzenie szkolenia przez Was — w 100 % profesjonalne. Jeżeli będę miał taką możliwość, będę chciał dalej szkolić się w ABK w temacie SixSigma”
Lider zespołu

„W mojej niedługiej karierze zawodowej miałem okazję brać udział w szkoleniach dot. różnych metod rozwiązywania problemów jak chociażby A3, PDCA, Toyota Kata czy 8D. Cały czas jednak czułem niedosyt. Dopiero teraz, po ukończonym szkoleniu Six Sigma Green Belt czuję w pełni gotów do rozwiązywania dowolnych problemów. Akademia uczy rozwiązywania „problemów biznesowych”, jednak narzędzia pokazane w trakcie szkolenia oraz uświadomienie jak ważne powinny być dla nas „Liczby, Dane i Fakty”, pozwala nie tylko na zajęcie się tymi dużymi problemami, ale także tymi małymi. Serdecznie polecam szkolenie wszystkim osobom – bez względu na to w jakiej branży obecnie pracujecie.”
Operational Excellence Specialist

Szkolenie ABK to okres intensywnej pracy, nie tylko w zakresie teorii, ale również warsztatowej z elementami doskonalenia umiejętności interpersonalnych. Warto podkreślić, że uczestnicy rozpoczynają tę przygodę nie zawsze będąc wykwalifikowanymi specjalistami w metodologii Six Sigma, ale dzięki zaangażowaniu i determinacji trenerów, kończą szkolenie na równym poziomie wiedzy. Serdecznie polecam.
MTO & Deployment Manager

Jeżeli myślisz, że to szkolenie nie jest dla Ciebie, bo to jest STATYSTYKA, to jesteś w błędzie. Materiał przekazany przez praktyków, uzupełniony zebranym doświadczeniem projektowym. Idealna mieszanka wiedzy z doświadczeniem. Chciałbym aby, wszystkie moje szkolenie wyglądały w podobny sposób. POLECAM !
Process Engineer


“Szkolenie Six Sigma zostało przeprowadzone na najwyższym poziomie. Przedstawiono zupełnie nowe podejście do rozwiązywania problemów o znaczeniu strategicznym dla Organizacji. Ponadto umożliwiło mi poznanie nie tylko nowych technik i narzędzi ale również poznanie samego siebie, poznanie swoich słabych i mocnych stron. Polecam.”
Asystent Zarządzania Jakością — Quality Assistant

„Podczas szkolenia prowadząca p. Arleta Grzeszczak w sposób spójny, ciekawy i bogaty w wiedzę oraz doświadczenie połączyła teorię z praktyką.
Szkolenie zostało przeprowadzone bardzo profesjonalnie, a konsultacje udzielone podczas prowadzenia okazały się niezwykle trafne i pomocne dla całego Zespołu.
Program realizowany we współpracy z Akademią Białego Kruka wpłynął na wzrost zaangażowania w realizację projektów oraz poprawę ich efektywności, dlatego z czystym sumieniem polecamy Akademię jako organizatora projektów szkoleniowych dla firm.”
Prezes Zarządu

“Chcąc w kilku słowach zamknąć opinię o poziomie szkolenia Six Sigma Black Belt ująłbym to w kilku hasłach: właściwi, kompetentni wykładowcy, właściwe tempo, dobra komunikacja, bardzo dobre materiały, ciekawe, inspirujące ćwiczenia, atmosfera zajęć sprzyjająca kreatywności. Myślę, że najlepszą rekomendacją jest zadowolony Klient, który powraca. O stopniu mojej satysfakcji najlepiej świadczy fakt chęci przeszkolenia następnych osób z naszej firmy.”
Continuous Improvement

“Ze wszystkich szkoleń w których dotąd uczestniczyłam Six Sigma Black Belt Training oceniam najwyżej. Pierwszy raz spotkałam się z tak ciekawą i przemyślaną kompozycją modułów szkoleniowych. Doświadczeni trenerzy, pasjonujące zajęcia, dużo pracy i jeszcze więcej satysfakcji. Polecam każdemu, kto gotowy jest na zmianę w sposobie myślenia oraz w podejściu do problemów biznesowych w swojej organizacji.”
Kierownik Projektów


















Ustandaryzowanie procesów przeprowadzanych w organizacji zapewnia ogromne korzyści, przede wszystkim ułatwiające realizację założonych celów. Mimo to, nie każda firma czy zespół posiada formalny proces zarządzania projektami. Bez względu na to, czy zarządzasz dużą organizacją czy obiecującym start-upem, postępując zgodnie z wybraną metodyką możesz uzyskać znacznie lepsze rezultaty.
Skontaktuj się z nami.
Jeśli masz pytania dotyczące naszej oferty lub terminów najbliższych szkoleń - napisz do nas lub zadzwoń!
Dorota Wróbel
Menedżer ds. Projektów Szkoleniowych i Obsługi Klienta