Szkolenie

Lean w usługach

Szkolenie Lean w usługach pozwala na opanowanie narzędzi Lean i uczy umiejętności, które pozwolą na usprawnienie procesów usługowych w firmie. Absolwenci kursu posiądą szeroki wachlarz kompetencji i umiejętności, których wykorzystanie pozwoli dostrzec potencjały rozwoju, a także szybko oraz efektywnie podejmować właściwe interwencje.

Dla kogo?

  • Dla liderów zespołów usprawniających procesy usługowe, a także osób zdeterminowanych i gotowych poświęcić czas na doskonalenie siebie i usprawnienie działania organizacji.

Gdzie?

  • Szkolenie realizujemy online na platformie ZOOM.

Co Cię czeka?

  • 56 godzin intensywnego szkolenia w małej grupie.
  • Nauczysz się przygotowywać oraz wdrażać rozwiązania służące utrzymaniu nowych standardów w organizacji.
  • Poznasz zasady tworzenia i utrzymywania dobrego zespołu projektowego.
  • Opanujesz narzędzia służące usprawnianiu procesów usługowych, takie jak m.in.: SIPOC, schemat blokowy, VSM, raport A3, burza mózgów, 5S, Poka-Yoke i inne.

  • Zdobędziesz umiejętności mapowania i wizualizacji procesów.
  • Nauczysz się identyfikacji marnotrawstw w procesach.
  • Pozyskasz kompetencje skutecznego lidera.

Lean dla usług Szkolenia

Sesja 1. (3 dni)

Analiza stanu obecnego procesu

  • Wprowadzenie do Lean
  • Identyfikacja marnotrawstw w procesie
  • Analiza i wizualizacja danych

Sesja 2. (2 dni)

Opracowanie docelowego stanu procesu

  • Generowanie, analiza i wdrożenie rozwiązań
  • Ocena rezultatów
  • Standard procesu usługowego (przepływ w procesie, określenie ról w procesie oraz miar jego efektywności)

Sesja 3. (2 dni)

Wdrożenie nowego standardu procesowego

  • Praca standaryzowana
  • Organizacja miejsca pracy
  • Podsumowanie projektu
  • Warsztat Symulacja Lean

Zobacz również:

Zaufali nam

“Dzięki uczestnictwu w szkoleniu z metodologii rozwiązywania problemów DMAIC organizowanemu przez „Akademię Białego Kruka” z indywidualisty stałem się zwolennikiem i entuzjastą pracy zespołowej.”

Janusz Czołomiej

Kierownik Działu Zapewnienia Jakości

“Jestem nowy w świecie Six Sigma, ale zaprezentowaną wiedzę na pewno wykorzystam w swoim przyszłym życiu zawodowym. Bardzo podobało mi się szkolenie na poziomie Green Belt. Niezbędna porcja teorii i dużo ćwiczeń, które świetnie zobrazowały, o co w tym wszystkim chodzi. Dziękuję ABK, że przypomniała mi oczywistą oczywistość, że „na wszystko jest sposób!”

Andrzej Bal

Specjalista ds. LEAN

“Wszystkim, którzy stoją przed decyzją czy rozpocząć taki kurs mogę powiedzieć, że nie jest łatwo, ale za to bardzo ciekawie i satysfakcjonująco, nawet dla wiecznie narzekających malkontentów. Na pewno moje patrzenie na biznesowe zdarzenia wokół mnie bardzo się zmieniło. W mojej pracy rozpanoszyły się LICZBY, DANE i FAKTY. Stanowią stosowne uzupełnienie LUDZI, PROCESÓW i PROCEDUR. Piękna kompozycja!”

Małgorzata Janecka

Dyrektor Działu Księgowości

“Świetne szkolenie, daje wiedzę i narzędzia oraz usystematyzowane podejście do rozwiązywania problemów o nieznanej przyczynie. Polecam.”

Marcin Borowski

Spec. ds. Rozwoju Cadbury

„Doskonały sposób przekazywania wiedzy, wskazywania, co tak naprawdę jest ważne, na co zwracać uwagę i gdzie kryją się niebezpieczeństwa. Program realizowany we współpracy z Akademią Białego Kruka wpłynął na wzrost zaangażowania w realizację projektów doskonalących i ich efektywność. Zdecydowanie polecam!!!”

Marcin Grząka

Kierownik ds. Lean Manufacturing i Six Sigma

“Jak przekraczałem próg Akademii Białego Kruka, nie wiedziałem, że znowu będę musiał łamać swoje stereotypy myślowe. Mogę powiedzieć jedno problemy z jakimi mam do czynienia już nigdy nie będą wyglądały tak samo – po prostu można je rozwiązać. Nowy sposób myślenia i nowy sposób patrzenia na otaczający nas świat. Dużo wiedzy, dużo nauki, świetni wykładowcy — po prostu bardzo dobre Szkolenie, takie jakie powinno być.”

Wojciech Flach

Magnetto Manufacturing System

„Jeśli chodzi o opinię i sugestie dotyczące szkolenia, to nie mam żadnych uwag – mogę tylko pochwalić za dobór Trenera i sposób prowadzenia przez Niego zajęć. Obawiałam się, że będzie po prostu nudno, natomiast Pan Marcin zrobił bardzo dobre wrażenie, był rzeczowy, opowiadał o zagadnieniu w przystępny sposób a na dodatek z pasją. Poza tym bardzo ciekawe były powtórki oraz gry.”

Agnieszka Klimczak

Deputy Quality Control Manager

Trenerzy ABK to pełni energii, zapału, cierpliwości i poczucia humoru mentorzy! Dzięki nim metodyka Six Sigma została nam zaszczepiona w sposób lekki i przyjemny. Wzorowo zaplanowana agenda cyklu szkoleń sprawiła, że forma zdalna nie stanowiła żadnego problemu. Jestem pełen podziwu dla zespołu ABK. Oby tak dalej!

Mariusz Kwiatkowski

Senior Test Engineer

„Szkolenie ABK, w którym brałam udział (Green Belt, Upgrade Green to Black Belt) było najbardziej profesjonalny szkoleniem, w jakim uczestniczyłam do tej pory. Do mnie najbardziej przemówiły: duża ilości ćwiczeń, praca zespołowa, możliwości przedyskutowania „innego punktu widzenia”. A przede wszystkim otrzymałam odpowiedź na każde nurtujące mnie pytanie. Pasja, z jaką szkolący przekazują teorię przeplataną z praktyką, udzielała się podczas spotkań każdemu z nas.

Wszystkim szukającym nowych wyzwań i rozwiązań łamiących utarte stereotypy, polecam szkolenia ABK.”

Anna Grzech

Quality Manager

“Szkolenie Six Sigma Green Belt, jak I inne szkolenia prowadzone przez Akademię Białego Kruka, w których brałam udział, mogą posłużyć za wzór przekazywania wiedzy w sposób ciekawy i praktyczny. Fakt, iż ogromną ilość wiadomości można ująć w tak przystępny sposób, sprawia, że niejednokrotnie trudne zagadnienia (np. statystyka) stają się naprawdę klarowne. Warsztaty prowadzone przez profesjonalistów potrafią zmienić ukształtowany model myślenia, przez co pozwalają spojrzeć na problemy biznesowe z zupełnie innej strony i potwierdzić, że faktycznie jest sposób na wszystko. Szkolenie jest bardzo i już w tej chwili mogę stwierdzić, że znacznie ułatwi mi pracę. Mam nadzieję, że będę mogła nadal kontynuować współpracę z ABK.”

Monika Birut

Quality Engineer

“Szkolenie Six Sigma Black Belt w ABK to wyzwanie i nauka dla każdego, kto jest otwarty na nowoczesne formy zarządzania. To szansa na rozwój, poprawienie kwalifikacji zawodowych a także co najważniejsze — możliwość wdrażania realnych zmian w każdym zakładzie produkcyjnym czy usługach. W ramach 5 miesięcy dogłębnie poznaje się narzędzia SIX SIGMA, które można wykorzystać w realnych projektach. Polecam każdemu!!!”

Bartosz Kopczyński

Dyrektor Produkcji

Przewodnik Białego Kruka

Postępująca technologia i zmiany na rynku skłaniają przedsiębiorców do podjęcia działań wymagających nowego spojrzenia na biznes i procesy. Dzisiejszy, niezwykle ciekawy odcinek podcastu poświęcony jest m.in. transformacjom biznesowym, spojrzeniu na pracę lidera projektów oraz kwestiach związanych z motywowaniem i utrzymaniem pracowników. Kamil Torczewski rozmawia z gościem – Wojciechem Tatysem, który opowiada jak z perspektywy zaufanego doradcy firmy wyglądają współczesne wyzwania w biznesie.  

 

Podcast Six Sigma Espresso Spotify Six Sigma Espresso Apple Podcast

Skontaktuj się z nami.

Jeśli masz pytania dotyczące naszej oferty lub terminów najbliższych szkoleń - napisz do nas lub zadzwoń!

Dorota Wróbel

Menedżer ds. Projektów Szkoleniowych i Obsługi Klienta

Cookies
Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej, zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką Prywatności.

Akceptuję