01.08.23
Certyfikat Six Sigma Green Belt – czy warto?
Kim jest Six Sigma Green Belt w organizacji? Jakie ma umiejętności i z czym wiąże się ta rola? Czy warto zdobyć certyfikat Six Sigma Green Belt? Jak zostać Six Sigma Green Beltem? Zebraliśmy odpowiedzi na te pytania i dzielimy się nimi w dzisiejszym artykule.
11.07.23 Wojciech Michalski
Kaizen Event: Wspieranie ciągłego doskonalenia i wzmacnianie wartości firmy
W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie biznesowym, organizacje starają się nieustannie poszukiwać sposobów na usprawnienie swoich procesów oraz bardziej efektywne reagowanie na potrzeby klienta. Jednym ze sposobów na osiągnięcie tego celu jest wydarzenie Kaizen Event. Zakorzenione w kulturze Toyoty wydarzenia Kaizen okazały się „autostradą” zmian i transformacji w wielu organizacjach.
05.07.23
Budowanie kultury ciągłego doskonalenia
Budowanie kultury ciągłego doskonalenia to świadome i systematyczne działania organizacji, rozwijające praktyki doskonalenia na wszystkich poziomach i obszarach jej działalności.
13.06.23
Macierz ryzyka – jak oszacować poziom ryzyka?
Macierz ryzyka to narzędzie, które pomaga identyfikować, analizować i oceniać różne rodzaje ryzyka związane z projektem, działalnością lub decyzją.
06.06.23
12 pytań do absolwenta – Tomasz Toruński
Tomasz jest certyfikowanym Six Sigma Black Beltem, a od niedawna Master Black Beltem. Jest propagatorem podejścia procesowego, a w swojej pracy łączy dwa spojrzenia na doskonalenie biznesu – poprzez Six Sigmę oraz Lean. Zarządza również portfelem projektów strategicznych.
30.05.23 KamiL Torczewski
Czy karta projektu jest rzeczywiście tak istotna?
Karta projektu to dokument tworzony w trakcie fazy DEFINE, a następnie aktualizowany podczas przebiegu projektu DMAIC. Czy karta projektu jest naprawdę tak istotna? Dlaczego powinno się ją robić i jakie role pełni? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.
25.04.23 Paweł Bugajski
Metoda 5S w biurze. Jak ją stosować?
5S to jedno z podstawowych narzędzi Lean Management. Ma ono na celu organizację i utrzymanie wysokiej jakości stanowisk pracy. Czy metoda 5S w biurze jest równie efektywna jak w środowisku produkcyjnym? Jak w praktyce powinny wyglądać kroki 5S w środowisku administracyjno-usługowym?
04.04.23 Tomasz Pawlicki
VSM – Mapowanie Strumienia Wartości
VSM, czyli Mapowanie Strumienia Wartości jest jednym z podstawowych narzędzi Lean Management. Dzięki niemu możemy prześledzić wszystkie procesy mające miejsce w organizacji. W artykule przybliżamy czym jest Mapowanie Strumienia Wartości, jaki jest jego cel oraz korzyści, jakie możemy osiągnąć dzięki zastosowaniu tego narzędzia.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
Zapisz się na nasz newsletter
i bądź na bieżąco