19.12.23
Jak utrzymać dobrą dynamikę projektów usprawniających?
Gościem 32. odcinka podcastu Six Sigma Espresso jest Paweł Szymański – ekspert ds. doskonałości procesowej. Rozmawiamy o tym, jak utrzymać dynamikę projektów usprawniających, jak radzić sobie z oporem przed zmianami oraz o wielu praktycznych aspektach pracy w zespole DMAICowym.
30.10.23
Jak dobrać miary i metryki do projektu DMAIC?
Gościem 31. odcinka podcastu Six Sigma Espresso jest Grzegorz Furgał – Principal Engineer for Process Certification and Technical Problem Solving w Pratt & Whitney Rzeszów. Rozmawiamy o definiowaniu projektów usprawniających oraz trudnościach związanych z doborem miar i metryk do projektu.
19.09.23
Rola przywództwa we wdrażaniu programów usprawniających
Gościem 30. odcinka podcastu Six Sigma Espresso jest Kirill Sklarewski – osoba o bardzo bogatym doświadczeniu we wdrażaniu programów usprawniających. Rozmawiamy o roli przywództwa we wdrażaniu programów usprawniających, co robić, aby to przywództwo wspierać oraz o tym, jak rozwijać kompetencje liderów.
10.08.23
Ciekawość – element budowania kultury ciągłego doskonalenia
Gościem 29. odcinka podcastu Six Sigma Espresso jest Wojciech Trzebiatowski – Kierownik Zespołu ds. Poprawy Efektywności w ORLEN S.A. Rozmawiamy o kompetencjach, wdrażaniu programu Lean w dużych organizacjach i o tym, jak różne są podejścia do tego zagadnienia.
01.08.23
Certyfikat Six Sigma Green Belt – czy warto?
Kim jest Six Sigma Green Belt w organizacji? Jakie ma umiejętności i z czym wiąże się ta rola? Czy warto zdobyć certyfikat Six Sigma Green Belt? Jak zostać Six Sigma Green Beltem? Zebraliśmy odpowiedzi na te pytania i dzielimy się nimi w dzisiejszym artykule.
20.07.23
Zmiany technologiczne a optymalizacja procesów
Gościem 28. odcinka podcastu Six Sigma Espresso jest Honorata Byczyńska – Dyrektor Departamentu Zarządzania Procesami i Projektami w Banku Millennium. Rozmawiamy o postępujących zmianach technologicznych oraz o tym, jak wpływają one na pracę liderów i optymalizację procesów.
11.07.23 Wojciech Michalski
Kaizen Event: Wspieranie ciągłego doskonalenia i wzmacnianie wartości firmy
W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie biznesowym, organizacje starają się nieustannie poszukiwać sposobów na usprawnienie swoich procesów oraz bardziej efektywne reagowanie na potrzeby klienta. Jednym ze sposobów na osiągnięcie tego celu jest wydarzenie Kaizen Event. Zakorzenione w kulturze Toyoty wydarzenia Kaizen okazały się „autostradą” zmian i transformacji w wielu organizacjach.
05.07.23
Budowanie kultury ciągłego doskonalenia
Budowanie kultury ciągłego doskonalenia to świadome i systematyczne działania organizacji, rozwijające praktyki doskonalenia na wszystkich poziomach i obszarach jej działalności.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
Zapisz się na nasz newsletter
i bądź na bieżąco